Wniosek ws. Basenu Aqa Park – odpowiedź i praktyka po.

27 lutego br. zwróciłam się z wnioskiem, na który powinnam otrzymać odpowiedź w okresie 14 dniowym od daty doręczenia spółce.

Dodatkowo zadziwia  fakt, że link,  który w niniejszym wniosku został wklejony ze strony Basenu (dotyczący komunikatu o nie spełnianiu mikrobiologii wody w niecce i następnym badaniu przewidzianym na 23 lutego br.),  a stanowiący dokument z tamtego okresu –  został ,,wyczyszczony”. Zastosowano taką praktykę, że początkowo pod tym samym linkiem zamieszczono zupełnie inny komunikat, a następnie coś takiego: http://www.basenkudowa.pl/komunikat-zarzadzajacego-plywalnia-7/
Nie powinno się zmieniać dokumenacji (papierowej, lub elektronicnej). Można wprowadzać uzupełnienia lub inne komunikaty.
Gdzie zatem podział się tamten komunikat? Gdzie jest komunikat z badania z 23 lutego deklarowango we wcześniejszym, ,,wykasowanym” komunikacie? Jeżeli wycofany został ten komunikat – to gdzie jest wyjaśnione dlaczego?


Odpowiedź:

Do dnia dzisiejszego zadeklarowana odpowiedź (która – jak napisano –  była niemożliwa w terminie z powodu kontroli ZUS z Wałbrzycha) nie została doręczona.